فیلر گودی چشم

فیلر گودی چشم

گودی زیر چشم، سبب ایجاد حلقه‌های تیره در اطراف چشم می شود و سبب می شود، خسته به نظر برسید.  رفع گودی زیر چشم از جمله شایع‌ترین مواردی است که مراجعه کنندگان به کلینیک‌های زیبایی دارند. تزریق‌های آرایشی ابزاری قدرتمند برای جوان‌سازی چشم‌های شما هستند، اما ما باید با احتیاط و در کاندیدای مناسب از آن‌ها استفاده کنیم. اگر می‌خواهید ظاهر خود را شاداب کنید و آرام به نظر برسید و از پرکننده‌های زیر چشم استفاده می‌کنید، ما مهمترین مواردی که نیاز است درباره ی فیلر زیر چشم بدانید برای شما آورده ایم با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

فیلر زیر چشم چیست؟

پرکننده های زیر چشم یک درمان زیبایی غیر جراحی برای کاهش گودی، سیاهی دور چشم و کیسه های چشم است. از تزریق پرکننده های پوستی نرم هیالورونیک اسید برای تقویت پلک پایین، صاف کردن خطوط و کاهش سایه استفاده می کند. این یک گزینه سریع، موثر و راحت است که به نتایج فوری و طبیعی می رسد.

ماندگاری پرکننده زیر چشم چقدر است؟

برای اکثر افراد، پرکننده های زیر چشم پس از تزریق به آرامی جذب می شوند. به طور کلی 12 تا 24 ماه طول می کشد تا بدن شما پرکننده زیر چشم را تجزیه کند، با این حال موارد بسیاری وجود دارد که پرکننده های زیر چشم می توانند به طور قابل توجهی بیشتر از حد انتظار دوام بیاورند. این بیشتر در افرادی دیده می شود که چندین بار پرکننده زیر چشم را تزریق کرده باشند.

چه نوع پرکننده هایی معمولا برای درمان زیر چشم استفاده می شود؟

رایج ترین نوع پرکننده ای که برای بهبود ظاهر ناحیه زیر چشم شما استفاده می شود، ژل برپایه هیالورونیک اسید است. این یک ژل نرم است که موقتی و قابل برگشت است و مزیت ایمنی قابل توجهی را دارد. از میان پرکننده‌های اسید هیالورونیک، اکثر پزشکان ترجیح می‌دهند از پرکننده‌های نرم استفاده کنند، زیرا به طور کلی بر بافت‌های ظریف زیر چشم و پوست بهتر می‌نشیند.

دلایل رایج مصرف پرکننده زیر چشم چیست؟

به طور کلی سه دلیل اصلی وجود دارد که افراد از پرکننده های زیر چشم استفاده می کنند.

1- گودی  زیر چشم: یک فرورفتگی عمیق اشک می تواند باعث شود که چشمان شما گود به نظر برسند. این گودی در برخی از افراد وجود دارد،  در حالی که برخی دیگر متوجه می شوند که با افزایش سن، تیرگی دور چشم آنها برجسته تر می شود. فیلر زیر چشم یک راه موثر برای پر کردن گودی است.

2-سیاهی دور چشم: در حالی که سیاهی دور چشم به دلیل ترکیبی از گودی، تغییر رنگ پوست، پوست نازک و سایه ایجاد می‌شود، پرکننده‌های زیر چشم راهی عالی برای بهبود ظاهر آن‌ها هستند. فیلر ها گودی و سایه ها را کاهش می دهند و به روشن شدن ناحیه زیر چشم کمک می کنند، اما نمی توانند تغییر رنگ یا نازک شدن پوست را بهبود بخشند.

3-کیست چشم: کیست های بیرون زده چربی را می توان با مخلوط کردن آنها در نواحی اطراف با تزریق فیلر پوستی پنهان کرد. این روش فقط برای کیست های خفیف مناسب است و در موارد متوسط و شدید به دلیل خطر بالاتر عوارض جانبی باید از آن اجتناب شود.

پیشنهاد مطالعه: چگونه ورم بعد از تزریق ژل را از بین ببریم؟

کاربرد تزریق فیلر

تزریق فیلر زیر چشم چگونه انجام می شود؟

فیلرهای زیر چشم یک درمان سریع با چند مرحله ساده هستند.

مشاوره: ابتدا باید نگرانی ها، انتظارات و تناسب شما مشخص شود.

برنامه ریزی: زیر چشم شما معاینه می شود و نواحی درمان مشخص می شود.

آماده سازی: پوست اطراف پلک پایین شما تمیز و بی حس می شود.

تزریق: فیلرهای نرم پوستی با استفاده از ترکیبی از سوزن های ریز به نواحی تعیین شده تزریق می شوند.

برای نتایج مطلوب معمولاً چند جلسه پرکننده زیر چشم لازم است؟

تعداد جلسات فیلر مورد نیاز برای اصلاح زیر چشم به مشکل موجود و شدت آن بستگی دارد. اکثر موارد خفیف را می توان در یک جلسه اصلاح کرد. مشکلات شدیدتر ممکن است به 2-3 جلسه با فاصله 2-4 هفته نیاز داشته باشد. از آنجایی که زیر چشم بسیار ظریف است، روش محافظه کارانه همیشه ترجیح داده می شود.

زمان نقاهت پس از تزریق فیلر زیر چشم چقدر است؟

پس از استفاده از پرکننده زیر چشم، می توانید بلافاصله بدون هیچ زمان بهبودی به فعالیت روزانه خود بازگردید. چند دستورالعمل مهم مراقبت های پس از درمان برای اینکه بهترین نتیحه را بگیرید وجود دارد از جمله:  اجتناب از الکل و ورزش شدید به مدت 24 ساعت، و استفاده از یخ برای به حداقل رساندن تورم.

هزینه پرکننده زیر چشم چقدر است؟

هزینه پرکننده زیر چشم به میزان درمان مورد نیاز برای رفع نگرانی های شما و تجربه پزشک انجام دهنده درمان بستگی دارد. به طور کلی، تزریق فیلر گودی چشم بسیار ظریف است و نتایج می تواند مدت طولانی باقی بماند، انتخاب کلینیکی که بتواند درمان را به طور ایمن و موثر انجام دهد، حیاتی است. بنابراین از تزریق فیلر گودی چشم در مراکز غیر معتبر از جمله آرایشگاهها اجتناب کنید.

 آیا تزریق فیلر گودی چشم خطرناک است؟

تمام درمان های پرکننده پوست دارای خطراتی هستند، از جمله پرکننده های زیر چشم. در حالی که خطرات فیلرهای پوستی صرف نظر از اینکه در کجای صورت تزریق می شوند یکسان است، زیر چشم به دلیل حساس بودن بافت ممکن است عوارض نادری چون عفونت و آلرژی را به همراه داشته باشد.

خطرات شایع تر تورم، توده ها و تغییر رنگ پوست است، به خصوص زمانی که درمان به درستی انجام نشود. برای به حداقل رساندن خطر عوارض جانبی فیلر گودی چشم، باید مطمئن شوید که کلینیکی را انتخاب می‌کنید که در درمان گودی زیر چشم با فیلر تخصص دارد و عکس‌های قبل و بعد از کار آن‌ها واضح است. هنگامی که پرکننده های زیر چشم به درستی در کاندید مناسب انجام شود، درمان خطرناکی نیست. کلینیک موتاکس با سابقه تزریق موفق فیلر چشمی می تواند یک انتخاب مناسب و ایمن برای شما باشد.

چه کسانی کاندیدای مناسب تزریق فیلر چشم هستند؟

موارد زیادی وجود دارد که شما برای پرکننده های زیر چشم مناسب نیستید. اگر پوست زیر چشم شما خیلی نازک یا ضعیف است که نمی تواند فیلر را در موقعیت خود نگه دارد.

اگر شما دارای کیست چشمی متوسط تا شدید هستید برای تزریق فیلر مناسب نخواهید بود.

کسانی که دارای پوست زیر چشم گود و سیاه هستند، کاندیدای مناسبی برای تزریق فیلر دور چشم محسوب می شوند. همچنین اگر پوست دور چشم شما دارای چروک است فیلر دور چشم می تواند در بهبود این چروک موثر باشد.

پیشنهاد مطالعه: درمان خانگی یبوست بزرگسالان

تزریق فیلر برای رفع چروک دور چشم

آیا پرکننده زیر چشم در طولانی مدت برای شما مضر است؟

هیچ مدرکی مبنی بر اینکه پرکننده های زیر چشم باعث آسیب طولانی مدت به سلامت یا ظاهر شما شوند وجود ندارد.

آیا ممکن است فیلر زیر چشم حرکت کند؟

باید مراقبت های بعد از پرکننده زیر چشم را با دقت انجام دهید و از انجام درمان های مکرر خودداری کنید. تا فیلر زیر چشم حرکت نکند و عوارضی را برای شما بروز ندهد.

نظرات غیرفعال شده است.